Pharmaceris A, Łagodząca pianka myjąca do twarzy i oczu [recenzja]

Jakiś czas temu wykończyłam piankę do mycia twarzy Yasumi. Półka w gabinecie niestety świeciła pustką, więc musiałam na szybko ratować się ...

Jakiś czas temu wykończyłam piankę do mycia twarzy Yasumi. Półka w gabinecie niestety świeciła pustką, więc musiałam na szybko ratować się innym tego typu produktem. Jak sprawdziła mi się pianka od pharmaceris? Zapraszam na dalszą część posta.

Opis producenta
Pianka do codziennego mycia twarzy i oczu dla skóry szczególnie wrażliwej i podatnej na alergię. Preparat odpowiedni dla skóry w każdym wieku. Zastępuje tradycyjne mydło.
Delikatna i przyjemna w użyciu pianka skutecznie usuwa zanieczyszczenia oraz makijaż. D-pantenol oraz Glucam® przywracają odpowiedni poziom nawilżenia eliminując uczucie suchości i nadmiernego napięcia naskórka. InnowacyjnaIMMUNO-PREBIOTIC FORMULA łagodzi podrażnienia i zmniejsza nadwrażliwość skóry. Pianka nie zawiera mydła.

Moja opinia
Produkt z pompką w wygodnym przeźroczystym opakowaniu. Czytelne, pełne podstawowych informacji takich jak skład, zastosowanie. Sama pompka działająca bez zarzutów. Pianka kremowa, dość gęsta. Do umycia twarzy potrzebowałam 2 pompki produktu. Wydajność można określić jako dobrą. Zmywanie codziennego makijażu nie stanowiło dla niej problemu (w tym podkład estee lauder double wear). Nie powodowała wysuszenia skóry, podrażnień. Wręcz działanie określiłabym jako kojące. Nieufnie podchodziłam do zmywania oczu tym produktem. I słusznie. Niestety pojawiło się delikatne szczypanie. Pianka co prawda poradziła sobie z tuszem, jednak demakijaż oczu wolę wykonywać inną metodą. Ogromne brawa za skład bez SLS, substancji zapachowych oraz parabenów. Kosmetyki pharmaceris dostępne są w aptekach. Koszt pianki to ok 30zł/150ml.
skład pianki

Podsumowując jestem zadowolona z takiego wyboru. Z chęcią powrócę do produktu ponownie.
A wy znacie piankę od pharmaceris?






Zobacz także:

5 komentarze

  1. Bardzo lubię tego typu produkty - bardzo dobra pianka jak dla mnie to z himalaya herbals (dostępna w Hebe). =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam taką z serii T i polubiłyśmy się

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten produkt, prezentuje się bardzo ciekawie, co prawda skład nie jest idealny, ale gdzie teraz w kosmetykach można znaleźć idealny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a uzywala ktoras z was micelarana z oeparol hydrosense? bo mnie kusi bardzo ale chcialabym poznac wiecej opini, przedewszystkim czy dobrze oczyszcza?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię pianki do twarzy :) Z pewnością się skuszę na nią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!
Z przyjemnością odwiedzam blogi komentatorów!
Jeśli wstawiasz link do siebie, nie licz że zostanie to opublikowane. Dlaczego? Odsyłam do posta ,,Co mnie wkurza w bogosferze?''