Od początku...

Przez długi czas blog stał zaniedbany. Natłok obowiązków sprawił, że nie miałam sił nawet tutaj zaglądać. Po pewnym czasie postanowiłam ...

Przez długi czas blog stał zaniedbany. Natłok obowiązków sprawił, że nie miałam sił nawet tutaj zaglądać. Po pewnym czasie postanowiłam zmienić wygląd, nazwę bloga. Jednak nadal to nie było to na czym mi zależy. Długie przemyślenia skłoniły mnie do ,,wyczyszczenia'' treści, które publikowałam w ciągu ostatnich 2 lat. Nie żałuję. Zaczynam od nowa. Chcę żeby to miejsce było pełne merytorycznych recenzji, wysokiej jakości zdjęć, spełniało oczekiwania nawet najciekawszych kosmetykomaniaków. 

Czujcie się tutaj swobodnie. Zapraszam Was do mojej skrytki, pełnej kosmetologii, pachnących świec i kociego futra. Pytajcie, komentujcie, pokażcie swoją obecność. 








Zobacz także:

0 komentarze

Dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!
Z przyjemnością odwiedzam blogi komentatorów!
Jeśli wstawiasz link do siebie, nie licz że zostanie to opublikowane. Dlaczego? Odsyłam do posta ,,Co mnie wkurza w bogosferze?''